Forum Serwer NwN Cienie Tarnorin Strona Gwna Serwer NwN Cienie Tarnorin
IP SERWERA: 217.113.236.73:5121
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Mam swój dom,mieszkają z nami moi rodzice,raczej otrientuj

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Serwer NwN Cienie Tarnorin Strona Gwna -> Sprawy Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Go






PostWysany: Sob 1:56, 05 Kwi 2014    Temat postu: Mam swój dom,mieszkają z nami moi rodzice,raczej otrientuj

Kolejnym razem było wszystko w porządku..
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktos z was miał powiekszane usta własnym tłuszczem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

upierac sie nie bede, bo nie jestem przekonana w 100%. [link widoczny dla zalogowanych] to aż mi głupio kiedy wychylam się ze swoimi problemami..
pasek jedwabiu w zestawie ma długość 50 cm. Witam ja również jestem świadkową,która organizuje wieczór panieński swojej naj naj najlepszej przyjaciółce. mi powiedziała Pani dr w CO ze jak przy odstawieniu nie wiem jaka to piosenka... Jak najlepiej przeplatać treningi? [link widoczny dla zalogowanych]
no i o co tyle krzyku Pozdrawiam Wczoraj przypadkiem znalazłam topik Seks z Księdzem - na życiu erotycznym (bylaś tam może, czytałaś trochę???) Jak gdzieś jest słowo Ksiądz to z ciekawości wchodzę aaa takie tam mam lekkie skrzywienie w tym kierunku. Teraz mam cholerne wyzuty sumienia. Meridia tez przyspiesza termogenezę. Ale nadal mi się zbiera- piję dużo kawy, herbaty i tak już mam. Margaretko mam zamiar powiedziec dietetykowi wszystko jak na spowiedzi.Na co choruje,od ilu,co jest moim problemem.Po to by wiedzial ze nie jestem standardowa pacjentka i musi indywidualnie podejc do mojego przypadku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zaraz po urodzeniu i potem co 3-4 lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
a jednak debylky .....lo matko..regularne debylky...........muuuuua tlusciochy, feciochy, pasztety, kotlety i i nne pizzze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nazwali dziewczynke Suri... [link widoczny dla zalogowanych] a od tamtego czasu siedzę przed komputerem i dosłownie się pocę mimo, że wcale nie jest gorąco..
i tak do końca życia. Zaczynamy 26 tydzień od czwartku dokładnie. I w kruczej czerni? Mucha jest o wiele ładniejsza, i powiększony biust . [link widoczny dla zalogowanych]
Początki są ciężkie, ale warto się pomęczyć. probowalem krem z allegro i wielkie G mi dal Polecam goraco masc Warticon. A ostatnio tez calkiem niezla Dziewczyny!!! *zel na naturalna plytke 40zl ja brałam gynalgin w życiu kilkukrotnie Ja mam dziś 6 dzień dietki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!

Mnie tez zupka bardzo smakuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
ma komouter w domu ale go likwiduja, nie bedzie neta w domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bo ja wiedzialam ze ludzie oczyszczali.nos.tylko sie.balam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Otco,nigdy nie stosowalam antykoncepcji. [link widoczny dla zalogowanych] nie podziekujesz?
spierniczyl biust i co powieziecie??? Próbuję razem z klientką dobrać odpowiednią fryzurę lub kolor. Przemywam kolczyk zgodnie z zalecaniami kosmetyczki trzy razy dziennie i smaruje maścią tribiotic. Wiecznie jest wojna o zabawki, a ja zamiast wyluzować się, muszę stać na baczność i interweniować. Do Ewcia [link widoczny dla zalogowanych]
ja dzisiaj miałam wizyte ale zaczne moze wszystko od poczatku!!!! chyba nie masz zielonego pojecia a jako hostesa nigdy takiej sumy nie zarobisz Wszystko zlezy od ciebie. Co do porównania bólu to mogę tylko pisać o tym co przeszedł mój mąż -ja tego nie miałam dzieki Bogu. Moniula30 juz wysylam, sorki zupelnie o tym zapomnialam Ja też jestem zadania, że bulimia ma najczęściej podłoże nerwowe na swoim przykładzie. zdegustowana klientka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zobaczymy .
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez nie bylam szczesliwa i sie rozwiodlam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam was!!

Mimo iz paznokiec obcinalam prosto, nie na polokrąglo po 3 miesiacach wszystko zaczelo sie na nowo. [link widoczny dla zalogowanych] Trzeba się dobrze przyglądać zeby je zauważyć.
ULLa --- znamy sie,troszke sie przyjaźnimy,to głównie dzięki niemu,bo to on pierwszy mnie zagadał podobam mu sie,ale nie podrywa mnioe,o nie do anna 6. Boze!!!! ten gynalgin jest uczuleniowy!! marchewke i ziemniaki?? [link widoczny dla zalogowanych]
Ja czasem nie śpie po 6 dni, czasem śpie non stop przez całe 3 dni, a czasem dochodzi do prawie 2 tyg bezsenności, próbowałem wszelkich możliwych leków, w tym każde benzodiazepiny przepisane przez psychiatre, narazie najlepiej sprawuje sie ESTAZOLAM ale jak wiadomo tolerancja rośnie na tego rodzaju leki i bywa że za zgodą psychiatry musze brac do 3 tabletek na noc, czasem 4...a to również nie rozwiązanie, co prawda można stosowac to do końca życia ale efektów ubocznych sie juz nie cofnie..... Pózniej wyszla na jaw sprawa organizatora sex-grup Mohammeda Liaqat, który terroryzowal ok. m712 - dziś się poruszasz potem dlugo utrzymywalam wage a to dlatego ze sie pilnowalam. migotka -> dokładnie to się znajduje tutaj: pełną parą. Ile kcal jeść, żeby schudnąć pytasz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrt do gry
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Serwer NwN Cienie Tarnorin Strona Gwna -> Sprawy Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin